Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

H "maya'' κι ο σπόρος... του avatar μου

στη Σκαφιδιά
































Έπεσε σπόρος στην καρδιά μου
τέλος πάλι εποχής
κι ένα βλαστάρι τώρα ανάμνησης
τρυπάει να βγει

Τρυπάει τη γη μου, το κορμί μου
ξεχασμένη χαρά
πως ξεφυτρώνει, μεγαλώνει
κι απλώνει κλαδιά

Δεν σταματούνε να κλαδιά
πορεία προς ουρανό
στα άσπρα σύννεφα να βρούνε
τον αθώο μικρό

Στα πουπουλένια όνειρά του
είχες έρθει κι εσύ
κι όταν έφυγες τον κοίταγες
να πέφτει στη γη

Και τ’ άσπρα σύννεφα μαυρίσαν
γίναν μαύρη ψυχή



κι όλο βρέχει








κι όλο βρέχει





κι όλο βρέχει



Aυτό το δέντρο
θεριεύει πολύ !



Μες τη σκιά θα τυλιχτώ
μην έρθει πάλι στο φως
και σκαρφαλώνει εκεί ψηλά
ο ονειροπόλος μικρός

Στα πουπουλένια όνειρά του
ξαναέρθεις εσύ
και ξαναφύγεις και κοιτάς
να πέφτει πάλι στη γη




Αυτός ο... "σπόρος"
που όλο πέφτει
και τρυπώνει
σαν τον κλέφτη


της καρδιάς μου ρωγμές
παιδικές μου χαρές
θα τις μπλέξει



Αυτός ο... "σπόρος"
που όλο πέφτει
θα με βγάλει
απ τη μέση
θα με κάνει παιδί
κι αυτή η ζωή
θα μ αρέσει....




Μ ΑΡΕΣΕΙ !!!




Το avatar μου αυτό
αντικατέστησε
μια κανονική και ρεαλιστικότατη φωτο.
Ειναι δυο στάλες ομορφιάς
που μάζεψα απο το μπαλκόνι μιας μέρας μου
κοιτώντας και παρατηρώντας με
στον καθρέφτη του κόσμου.
...και τα παραπάνω λόγια έγιναν τραγούδι.

Ευχαριστώ την maya http://mayandoors.blogspot.com/ για την πρόσκληση της στο blogoπαίχνιδο "Πως επέλεξα το avatar μου΄΄. Καλώ κι εγώ με την σειρά μου τους όλα θα πάνε καλά http://kalapas.blogspot.com και τον bosko http://www.bosko-hippydippy.blogspot.com κι όποιον άλλον απο τους φίλους blogger επιθυμεί να παίξει

23 σχόλια:

maya είπε...

με κάνεις να χαμογελάω .
πώς αλλοιώς να στο πω
και με πόσες λέξεις και θαυμαστικά ?

μεγειά το νέο σου σπίτι !
μαρέσει που μάφησες να βάψω τον πρώτο τοίχο !

λυρικές σκέψεις
και μια γλυκόλογη εξήγηση του άβαταρ:
Ειναι δυο στάλες ομορφιάςπου μάζεψα απο το μπαλκόνι μιας μέρας μουκοιτώντας και παρατηρώντας με στον καθρέφτη του κόσμου....

υπέροχο ...

έφερα τσουρέκι και καφέ .
και δε ΜΕ λες..
τι άλλο θα κάνουμε εδώ ?!!!!
πάρτυ και τέτοια ?
γουστάρωωωωωωω !!!!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

...μου πήρες τη βαρύτητα για λίγο ..θα'ρχομαι να πετάω εδώ..:)

Ανώνυμος είπε...

Μεγειά!!!! και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ! Φρέσκο, όμορφο, γεμάτο θετική ενέργεια! I like!!!!

BOSKO είπε...

Συμφωνώ με τη julsmusicbox, πολύ θετική αύρα βγάζει το νέο σου μπλογκόσπιτο! Ό,τι πρέπει για διαδικτυακό φενγκ- σούι! Κι όσο για τον "Σπόρο", αξέχαστη η ειδική ακρόαση στο πραγματικό σου σπίτι με τον Παντέλο. Χαίρομαι που τον ξαναβρίσκω εδώ αναρτημένο! Τώρα, αν και δεν πολυκατάλαβα τι πρέπει να κάνω εγώ για να ανταπεξέλθω στην πρόσκληση σου, τα λέμε εντός ολίγου από το τηλέφωνο!
Καλορίζικο & καλοστέριωτο το νέο σου μπλογκόσπιτο!

maira είπε...

@ πολύχρωμη μου...

Μαγιά...ομορφιάς
το mayaτικο χαμόγελο
στον πρώτο τοίχο του….

Τι άλλο;;;
Μεγειά πάντα στο άπειρο των βυθών και των ουρανών μας

Ευχαριστωωωώ...
κ
πάντα ανοιχτά...για ότι !!!!

Άπειρα φιλιά

maira είπε...

@ Don Psychote-Δ.’’Ψ’’ μου


όμορφες συνπτώσεις
όμορφες...πτήσεις υπόσχονται
:)))

maira είπε...

Θα σε περιμέρω, κι εδώ...!!!

maira είπε...

@julsmusicbox

Καλωσόρισες γλυκιά ...συνταξιδιώτισσα και στον κόσμο των ιντερνετικών αιθέρων.
Σε ευχαριστώ για το όμορφο βλέμμα σου...κι εδώ !!!!

Πολλά πολλά φιλιά

maira είπε...

@ευχαριστώ bosko μου

Αξέχαστη, δεν λες τίποτα εκείνη η νύχτα της...’’ειδικής’’ ακρόασης του ‘’Σπόρου’’
:))))

Αξέχαστα...
τα πρωτόλεια όνειρά μας
να φροντίζουμε .

Να μεγαλώνουν
να θεριεύουν
...και ποιος μας πιάνει !!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

το "όλο βρέχει",μου θύμισε το "αιωνίως φαίνεται θα βρέχει",τον στίχο του Οδυσσέα Ελύτη από το Ημερολόγιο ενός αθέατου Απριλίου.

maira είπε...

«...Κι αιωνίως θα κυκλοφορω με μιαν ομπρέλα ψάχνοντας για μιαν πολίχνη ροζ, γεμάτη ωραία υπαίθρια ζαχαροπλαστεία...»

Μεγαλείο !!!!!!!!!!!!!!

Talisker είπε...

Tι καλα ! αποκτησαμε κι αλλο εξοχικο !
Καλοριζικο λοιπον , καλοστεκουμενο να ναι και παντα κεφια ...
Θα εγκατασταθω στη δυτικη πτερυγα να βλεπω τα βουνα φυσικα!
Το τραγουδι πραγματικα ομορφο..

κι η λεξη σπορος
ειναι τοσο μα τοσο ελπιδοφορα ...

να σπερνεις σπορους λοιπον Μάιρα
και να θεριζεις καρπους μεστωμενους
χαρες και ελπιδες γι ακομα καλυτερα!

maira είπε...

@talisker


Κι αν δεν σπείρουμε τους δικούς μας σπόρους-
τίνος ...ζωή θα καρπίσει;;;;;;

Ναι, όπως τα λες talisker...είναι τόσο ελπιδοφόρα λέξη ο σπόρος.
Για αυτό στο τραγoύδι
ο ‘’σπόρος’’ ως ονειροπόλος μικρός..που σκαρφαλώνει
αλλά
κι ο σπόρος, ως σπόρος που ‘’πέφτει’’...στη γη.

Χαρά μου να έρχεσαι
Η δυτική πτέρυγα και τα βουνά δικά σου....έκλεισε!
Ελπίζω να μην έχουμε επεισόδια :)

Καλη σου νύχτα
Κι όταν βρεθούμε θα τ ακούσεις......
το τραγούδι εννοώ
:))))

Yannis Petsas είπε...

Κάπου το διάβασα και λέω, να δω τι άλλο έχει να πει κι αυτή κι ήρθα. Και βλέπω όλον τον καλό τον κόσμο εδώ. Εγκαθίσταμαι, θες - δεν θες.
Να το χαίρεσαι σου είπα;

maira είπε...

@Yannis Petsas

Αγαπητέ...
όλος ο καλός κοσμος δικός σου!

Με εξαίρεση την δυτική πτερυγα. Την έχει κλείσει άλλος.

Χαρά μου Γιάννη
και
καλημέρα

Unknown είπε...

με γεια το καινούργιο σου σπίτι. και μιας και το αβαταρ σου έχει τη στάλα ζωγραφιά, πώς δεν θα μπορούσα να περάσω κι εγώ ώστε να σε δροσίσω με τις δικές μου;

:)

φιλιά βρόχινα...

maira είπε...

@νεράιδα της βροχής μου

Φυσικά
και δεν γίνεται αλλιώς...


Σε περίμενα...και το ξέρεις !!!!

Ε;;;;;

maya είπε...

τς τς τς





μα τι καλοί οι tindersticks ...
:)))))


καλησπέρααααα
χχχχχχχχχχχχχχ

maira είπε...

@ maya

Ναι
καταπληκτικοί ήταν ...

Χαλάλι που μας είχαν αυστηρά αριθμημένους και καθιστούς.
:)

Καλημερα !!!!

Yannis Petsas είπε...

Καλησπέρα. Πέρασα να δω τι κάνεις. Το άνοιξες, το ξεσκόνισες, το στόλισες και το παράτησες κι έφυγες; Τι γίνεται;

maira είπε...

@yannis petsas
Γιάννη,
όσες φορές κι αν προσπάθησα να διπλοσπιτωθώ..τζίφος, σου λέω!
Λες να φταίει η τόση τακτο-ποίηση γμτ.;
Πάντως το κλειδί, να ξέρεις, είναι κλασικά, κάτω απ το χαλάκι.
...μπείτε κι αλέστε!!!

Φιλώ το πνεύμα σου...
:)))

Angel ^j^ είπε...

(σπ)όρος-πόρος να τρυπώσω
απ τη θάλασσα να βγω στον ουρανό σου
με κερί απ τη κηρήθρα
στα φτερά μου Ικαρό-νομαι
και πριν καύμα με προλάβει ..Χαιρετώ ..



------
απ τη χαραμάδα είδα φως ..ακουσα φωνές και μπήκα




-------------------------
( .. ε ! να ρίχνουμε που και που κανα postaκι για ν αερίζεται η ..ατμόσφαιρα στο "θερμοκήπιο" ...μη σκάσει ο ..'σπόρος' δηλ ;) )


σε φιλώ κι από ψηλά
(κι ουχι "αφ΄ υψηλού" !)

maira είπε...

@Angel

Να τρυπώνεις...’’να ξεφυτρώνουν ,να μεγαλώνουν και να απλώνουν’’... τα φτερ^j^

Γι αυτό λοιπόν
με θέρμη και δίχως πλήξη σε φιλώ!

(Ε!σωστά...μη μου σκάσει ο ‘σπόρος’ :)))